Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Sten Ulrich" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Cc: "Kairi Zirk" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 15:12:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kinnitan et nõustume SLA-ga.

Kas kinnituseks piisab emailist või on vaja alllkirjastatud dokumenti?

Parimat

Sten

STEN ULRICH
Teenuse haldur
Pilveosakond

T: 55527360
E: [email-masked]
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Kairi Zirk <[email-masked]>
Date: Tuesday, 30. April 2024 at 17:49
To: Sten Ulrich <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 30, 2024 10:23 AM
To: Kairi Zirk <[email-masked]>
Subject: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Aadressilt  <mailto:[email-masked]> [email-masked] ei saadeta
teile sageli meilisõnumeid.
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Lugege täpsemat teavet
selle kohta, miks see on oluline

Tere

Palun Teil äriregistri teenuste arireg/lihtandmed_v1, arireg/esindus_v1 ja
arireg/detailandmed_v1  taotluste osas saata lisaks vabas vormis kinnitus,
et nõustute SLA-ga.

Äriregistri SLA leiate siit lingilt
<https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon>
https://www.riha.ee/Infos%C3%BCsteemid/Vaata/arireg#dokumentatsioon

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

-----Original Message-----

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>

Sent: Monday, April 29, 2024 2:31 PM

Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele
arireg/lihtandmed_v1.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/lihtandmed_v1.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 74000091/PaPo.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

ee-test

Teenuse kasutamise eesmärk:

[2:30 PM] Sten Ulrich

TK partnerite iseteenindusportaali arendamine - lepingupartnerite
kontaktinfo päringud

Taotleja kontaktid:

Nimi: KAIRI ZIRK

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 5290553

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]